فروش عمده گوسفند برای رستوران ها

رستوران ها و تامین گوشت

نیاز رستوران های بزرگ برای تامین مواد مصرفی گوشتی خود، خرید گوشت گوسفند با کیفیت بسیار بالا (گوشت خوش طعم و خوش پخت) و نیز قیمت مناسب و ارزان است. همچنین رستوران ها نیاز دارند گوشت مورد نیاز آنها به صورت مستمر و منظم از طریق منابع رسمی و مورد اعتماد تامین شود. همچنین رستوران ها نیاز دارند هیچ وقفه ای در کار تامین گوشت آنها ایجاد نشود. یکی از روش های مناسب خرید گوشت گوسفندی برای رستوران های بزرگ، تامین نیاز گوشت این گونه رستوران ها مستقیما از دامداری های دارای مجوز رسمی است.

 

 

غذای رستوران ها با گوشت گوسفند و نحوه تامین گوشت آنها

غذاهای مرسوم ایرانی که در رستوران های ایران طبخ و آماده  و سرو میشود شامل غذاهای قرمه سبزی، لوبیا پلو با گوشت گوسفند، باقلا پلو با گوشت گوسفند، خورشت کنگر با گوشت گوسفندی، چلو ماهیچه گوسفندی، چلو گردن گوسفندی، خوراک زبان، فیله کباب گوسفندی، چلو کباب راسته گوسفندی، چلو کباب چنجه گوسفندی، کباب برگ گوسفندی، شیشلیک گوسفندی، حلیم، کله پاچه گوسفند، آبگوشت، کباب جگر گوسفندی، کباب قلوه گوسفندی، کباب دل گوسفندی، سیراب شیردان گوسفندی است. همه این غذاهای از غذاهای محبوب و لذیذ ایرانی است که در انواع رستوران های سنتی، حلیم فروشی ها، کبابی ها، جگرکی ها سرو میشود.
رستوران های بزرگ و صاحب سبک، به منظور حفظ کیفیت عالی و نیز مزه خاص و لذیذ غذاها، اغلب برای تامین گوشت خود حساسیت بسیار بالایی دارند. این حساسیت باعث میشود که گوشت گوسفند را از هر منبع و قصابی تامین نکنند. این گونه رستوران ها برای تامین پروتئین مورد نیاز روزانه خود فقط از دامداری های معتبر و دارای مجوز که خوراک استاندارد برای دام های خود تامین کرده اند استفاده می کنند. با سیاست رستوران های معتبر و بزرگ، گوشت آنها همیشه کیفیت بالای خود را حفظ کرده و عطر و مزه آن در حافظه مشتریان ماندگار خواهد شد.

 

 

فواید خرید گوشت گوسفند از دامداری های مکانیزه به صورت مستقیم:

1- قیمت اقتصادی و ارزان خرید گوشت گوسفند

با توجه به اینکه خریداری گوشت از دامداری در واقع به نوعی حذف واسطه به حساب می آید، خرید گوسفند زنده از دامداری با قیمت به صرفه تری نسبت به خرید از قصابی ها است. با این روش شما مستقیما از تولید کننده اصلی گوشت را تهیه میکنید.

2- کیفیت بالای گوشت خریداری شده

رستوران ها از روش تامین خوراک دام خریداری شده از قصابی ها اطلاعی در دسترس ندارند. چه بسیار دام هایی وجود دارد که با روش سنتی با نان خشک و مواد فاسد خوراکی، تغذیه کرده اند و سپس در چرخه کشتارگاه و قصابی قرار گرفته اند. این نوع گوشت ها به لحاظ سلامت، مشکل حادی ندارند ولی به هر صورت کیفیت مناسبی برای تهیه غذا ندارند. در صورتی که با خرید گوسفند مورد نیاز از دامداری های مجاز، مجهز و مکانیزه و با بازدید و اطمینان از دامداری، شما از تمام پروسه نگهداری و خوراک دهی گوسنفد اطلاع و اطمینان کامل کسب میکنید. خوراکی که دام از آن تغذیه میکند در طعم و کیفیت گوشت تاثیر بسزایی دارد و این نکته مهمی باری رستوران های معتبر است.

3- تامین گوشت مستمر و بی وقفه

دامداری محل اصلی تولید محصولات گوشت گوسفند است. بی شک تامین گوشت مورد نیاز از تامین کننده اصلی بی دردسر ترین و راحت ترین مسیر برای تامین مواد اولیه مواد پروتئینی در انواع رستوران های است.

 

 

چگونگی تامین گوشت رستوران های بزرگ از طریق سایت دامکالا

تامین گوشت رستوران ها از طریق سایت دامکالا از دو طریق میسر است. رستوران ها می توانند گوسفند را به صورت زنده خریداری و در محل تحویل گرفته و بلافاصله ذبح کنند. همچنین میتوانند گوسفند ذبح شده را به صورت لاشه از دامداری خریداری بکنند و تحویل بگیرند. دامداری دامکالا همچنین آماده همکاری با رستوران های بزرگ از هر طریق مورد توافق رستوران ها است.
برای اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق کانال های ارتباطی با ما در تماس باشید.

×
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)