قوانین و مقررات

برای سرویس دهی مطلوب به خریداران، دامکالا شرایط و چارچوب هایی را تعیین نموده است و خرید از وب دامکالا به منزله پذیرفتن تمام قوانین و مقررات در زیر است.

 

سفارش گوسفند زنده از دامکالا

1- امکان سفارش گوسفند فقط در محدوده شهرهای تهران و کرج وجود دارد و از پذیرش سفارش در سایر شهرها معذور هستیم. در صورت سفارش در خارج از محدوده سرویس دهی تهران و کرج، ظرف 3 روز کاری با شما تماس گرفته می شود و بعد از گرفتن شماره کارت، وجه شما به حساب شما برگشت خواهد شد.
2- ثبت سفارش محصول در سایت و پرداخت مبلغ کاملا به صورت اینترنتی است. ترجیح دامکالا نیز بر خرید اینترنتی است ولی در صورتی که به دلایلی می خواهید به صورت کارت به کارت مبلغ را واریز نمایید، باید بعد از واریز مبلغ، تصویر وجه واریزی را به شماره تلفن های ثبت شده در صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ظرف 15 دقیقه به صورت تلفنی با عوامل اجرایی هماهنگ نمایید. با توجه به احتمال فروش گوسفند، دامکالا هیچ گونه مسئولیتی در ارتباط با فروش رفتن گوسفند فوق، بعد از 15 دقیقه فوق، قبول نمی کند.
3- دامکالا وضعیت خرید شما را از طریق پیامک به شماره تلفن همراه ثبت شده در سایت، اطلاع رسانی می کند. این اطلاع رسانی شامل ثبت نهایی سفارش، تغییر وضعیت و ارسال در روز مقرر است.
4- امکان ارسال عکس جدید یا به روز وجود ندارد. عوامل اجرایی دامکالا به طور مستمر از تمامی گوسفندان عکس گرفته و در سایت قرار می‎دهند.

 

تحویل گوسفند زنده از دامکالا

5- دامکالا و عوامل اجرایی ذبح، هیچ هزینه اضافی بابت حمل، ایاب و ذهاب، ذبح، قصابی انعام یا … دریافت نمی کنند.
6- عوامل اجرایی ذبح به هیچ عنوان اجازه درخواست انعام ندارند ولی در صورت دادن انعام می‎توانند انعام را دریافت نمایند.
7- دامکالا برای زمان تحویل سفارش مانند سایت های معروف فروش اینترنتی (مانند دیجیکالا) بازه های زمانی مشخصی تعریف نموده است. دریافت سفارش راس یک ساعت با توجه به ترافیک شهر تهران (یا کرج) امکان پذیر نیست. ولی دامکالا از حساسیت زمانی بعضی از مراسم مطلع است به همین منظور بازه های زمانی 2 ساعته برای تحویل گرفتن گوسفند تعیین شده است و پرسنل دامکالا حداکثر تلاش خود را برای رسیدن گوسفند و عوامل اجرایی ذبح در بازه زمانی مقرر انجام می‎دهند.
8- با توجه به اینکه زمان های قبلی و بعدی دریافت سفارش شما رزرو می شود، امکان انتظار پرسنل ذبح در خارج از ساعتی که در سفارش آمده است، سخت است. در صورتی که میخواهید زمان انتظار پرسنل ذبح بیشتر از زمان مقرر باشد (برای مواردی مانند مراسم عروسی که زمان رسیدن عروس دقیق مشخص نیست) میتوانید با هماهنگی تلفنی با همکاران ما در دامکالا، این افزایش زمان را اعلام نمایید.  با توجه به اینکه این پرسنل زمان بیشتری را برای مورد خاص شما گذاشته اند، در این موارد خاص، هزینه اضافه پرسنل ذبح بر عهده مشتری است.
9- مسلما امکان انتظار پرسنل ذبح در روزهایی مانند ایام محرم و عید قربان و … با توجه به تراکم سفارش به هیچ عنوان وجود ندارد.
10- وزن گوسفند در محل تحویل یک بار اندازه گیری می شود. در صورتی که وزن تجویل داده شده با وزن خریداری شده بیش از یک کیلوگرم (کک یا زیاد) تفاوت داشته باشد، این تفاوت در محل به خریدار اطلاع داده میشود و تفاوت وزنی با مشتری گوسفند زنده محاسبه و پرداخت یا دریافت می شود.
11- در صورت عدم حضور گیرنده در بازه زمانی فوق، گوسفند برگشت داده می‎شود و برای ارسال مجدد نیاز به هماهنگی و پرداخت هزینه جداگانه با هماهنگی با دامکالا است.
12- دامکالا دقیقا همان گوسفندی که تصاویر و در توضیحات آن در سایت دامکالا ذکر شده است را برای شما ارسال میکنند. ولی به هر صورت با توجه به اینکه گوسفند یک موجود زنده است و  رشد سریعی که دارد و همچنین با توجه به تاریخ هایی از آن عکاسی صورت گرفته است، امکان تغییرات جزئی در ظاهر گوسفند وجود دارد.

لغو سفارش گوسفند زنده از دامکالا

13- لغو سفارش بعد از ثبت سفارش نهایی، میسر است و هیچ گونه هزینه اضافی در بر ندارد. لغو رسمی سفارش، به غیر از تماس تلفنی، باید از طریق مکتوب از طریق پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما انجام شود. برگشت وجه به علت روال دفاتر حسابداری، 3 روز کاری زمان می برد. برای بازگشت وجه به صورت تلفنی با شما هماهنگ می‎‌شود. لطفا از پیگیری زود هنگام بپرهزید.
14- لغو سفارش در روز و زمان ارسال شدن یا دریافت شدن گوسفند، شامل کسر هزینه ایاب و ذهاب است. این هزینه حدود 100 الی 150 هزار تومان می باشد. لغو رسمی سفارش به غیر از تماس تلفنی، باید از طریق مکتوب از طریق پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما انجام شود. برگشت وجه پس از کسر هزینه ایاب و دهاب و بعد از روال دفاتر حسابداری، 3 روز کاری زمان می برد. برای بازگشت وجه به صورت تلفنی با شما هماهنگ می‎‌شود. لطفا از پیگیری زود هنگام بپرهزید.
15- به هیچ عنوان امکان لغو سفارش بعد از ذبح گوسفند وجود ندارد.
16- مسئولیت دقت نکردن به وزن گوسفند و جثه گوسفند و نیز کوچک یا بزرگ بودن آن بر عهده دامکالا نیست. وزن و تصویر ابعاد و اندازه گوسفند در سایت وجود دارد. قبل از سفارش محصول توضیحات محصول را مطالعه و مشاهده نمایید.

ذبح گوسفند زنده سایت دامکالا

17- در زمان ذبح اسلامی گوسفند، سلاخی که عملیات ذبح را انجام می‎دهد، سلامت گوسفند را برای شما تایید میکند و در صورت عدم سلامت گوسفند (که بسیار نادر است) ، مشابه وزنی آن به شما در سریع ترین زمان تحویل می شود.
18- جگر گوسفند حساس ترین عضو گوسفند در خوردن آن توسط انسان است زیرا بستر بعضی از آلودگی های احتمالی محیطی و رشد پاره ای از انگل ها است. سلاخ کننده در زمان ذبح جگر گوسفند را بررسی کامل می کنند و احتمال عدم تایید برای خوردن آن وجود دارد. مشکل دار بودن جگر گوسفند، به هیچ عنوان به معنی مشکل دار بودن کل گوشت آن نیست.

امنیت کاربران و خریداران گوسفند زنده سایت دامکالا

19- دامکالا در هنگام ثبت سفارشات، عضویت یا پاسخ به کامنت های شما اطلاعاتی را از شما دریافت می کند. تمام اطلاعات وارد شده در نهایت دقت نگهداری خواهد گردید و در دسترس هیچ سازمان و یا ارگانی و یا اشخاصی قرار نخواهد داد مگر به درخواست مراجع قانونی
20- لازم به ذکر است وب سایت دامکالا دارای لايه اتصال امن SSL می باشد.

خرید گوسفند زنده از دامکالا به منزله مطالعه و تایید و پذیرفتن تمام شرایط ذکر شده در بالا است.
 

×
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)