فروش عمده گوسفند زنده

سایت دامکالا برای عرضه و فروش اینترنتی و آنلاین گوسفند زنده با قیمت روز با پشتیبانی دامداری دامکالا راه اندازی شده است. هدف اصلی سایت فروش گوسفند با کیفیت و سالم و ارگانیک برای قربانی و ذبح و عقیقه کردن است. سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی که تمایل دارند به صورت مستمر گوسفند زنده مورد نیاز خود را  در تعداد بالا ، خریداری کنند میتوانند از شرایط و تسهیلات و قیمت مخصوص این گروه از خریداران استفاده کنند.

خرید عمده

 

فروش عمده به معنی فروش بالاتر از 10 عدد و خرید به صورت پیوسته و هفتگی است. خرید عمده شامل رستوران ها، کترینگ ها، کشتارگاه ها، قصابی ها، تولید کنندگان محصولات پروتئینی، حسنیه ها و … است. دامکالا میتواند برای این گروه از خریداران گوسفند را با قیمت مطلوب عرضه نماید.

مزیت خرید قصابی ها و رستوران ها

 

مزیت خرید گوسفند زنده برای قصابی ها و رستوران ها این است که با توجه به خرید مستقیم از دامداری، آنها گوشت مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تری نسبت به بازارها تهیه می کنند. به غیر از آن در خرید مستقیم گوسفند زنده اعضایی مانند کله پاچه، جگر، دل و قلوه وبسیاری از اعضای دیگر نیز به آنها تحویل داده می شود که این موارد صرفه اقتصادی خرید را بیشتر میکند.

کشتارگاه و سردخانه

 

با توجه به اینکه برای  قصابی ها و رستوران ها لازم است لاشه گوسفند، مهر دامپزشکی را خورده باشد، دامکالا برای این گونه مشتریان، میتواند لاشه را در مراکز مجاز کشتارگاهی ذبح نمایند و لاشه مهر خورده را به آنها تحویل دهند.

تماس برای خرید عمده گوسفند زنده

 

توجه داشته باشید دامکالا هیچ گونه فروش به صورت چک یا اعتباری ندارد و کلیه محصولات نقدی به فروش می رسند. پیشنهاد می شود این گروه از خریداران برای تعامل بیشتر از طریق صفحه تماس با ما  با کارشناسان دامکالا تماس گرفته و از شرایط فروش گوسفند به صورت تعداد عمده اطلاع کسب نمایند.

×
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)