نحوه قیمت دهی گوسفند زنده در دامکالا

قیمت گوسفندان عرضه شده در دامداری و سایت دامکالا، بر اساس قیمت بازار تعیین می‎شود. معمولا در بازار برای گوسفندان حدود 60 کیلوگرمی قیمت میانگینی تعیین می‎شود و به طبع آن قیمت بره‎های با وزن های پایین تر با قیمت بالاتر از این قیمت میانگین برآورد می‎شود. در واقع قیمت بره‎ها با وزن های پایینتر از 60 و 50 کیلوگرم به نسبت کاهش وزن آنها، افزایش پیدا میکند.

 


 

تعیین قیمت گوسفند زنده در دامکالا

 

ما هم این الگوی موجود در بازار را در قیمت گذاری سایت دامکالا پیاده سازی کرده‎ایم. بر این اساس قیمت واحد (قیمت هر کیلوگرم) گوسفند زنده در سایت دامکالا برای وزن های مختلف، قیمت های مختلفی است. به عبارت دیگر ما در قیمت گذاری میانگین قیمت گوسفند 60 کیلوگرمی بازار را مبنای قرار می‎دهیم. بعد از آن قیمت واحد (قیمت هر کیلوگرم) گوسفندان و بره های با وزن های پایین تر تعیین میشود. البته کل این فرآیند قیمت‎گذاری و تعیین قیمت نهایی بر اساس وزن به صورت خودکار توسط خود سایت انجام می‎پذیرد و به غیر از قیمت اولیه، بقییه فرآیند قیمت دهی به صورت اتوماتیک توسط سایت انجام می‎پذیرد.

 


 

خرید گوسفند با قیمت مناسب

 

با این توضیحات، با توجه به شرایط قیمت دهی سایت به خریداران گوسفند پیشنهاد می‌شود برای خرید گوسفند زنده از سایت دام کالا، گوسفندانی که وزن بالاتری دارند را خریداری نمایید تا هم برای شما به صرفه تر باشد و هم گوشت بیشتری به دست شما برساند. در واقع هرچه شما گوسفندی با وزن بالاتر خریداری نمایید، با توجه به پایین آمدن قیمت واحد (قیمت هر کیلوگرم) شما گوسفند را با قیمت ارزانتری خریداری می‎نمایید.



در پایان یادآوری می‎شود که قیمت واحد (قیمت هر کیلوگرم) گوسفندان زنده در تمام محصولات سایت قابل مشاهده و مقایسه است. با مقایسه قیمت‏های گوسفندان و در نظر گرفتن بدوجه اختصاصی خود و نیز وزن گوسفندان، بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

 

سایر هزینه ‏هایی مرتبط در فروش گوسفند زنده

 

قیمتی که در سایت دامکالا برای گوسفندان در نظر گرفته شوده است با در نظر گرفتن هزینه های خاص پرورش این گوسفندان در محیط کاملا بهداشتی، بدون استرس با دما و روطبت ایده‎آل و با خوراک دهی با کنسانتره های پروبیتیک و مغذی، تعیین شده است. این شرایط قیمتی را نسبت به بازار به قیمت دام اضافه نمی‎کند ولی کیفیت گوشت و مزه گوشت این گوسفندان در این دامداری، کاملا متفاوت از گوسفندانی هست که در محیط‏های آلوده، با تغذیه نامطلوب و بعضا نان ها خشک و کپک زده، در محیط های مرطوب با کف های پر از فضولات، انجام میشود. باید به این نکته نیز اشاره نمود که این قیمت ها با در نظر گرفتن حمل رایگان و ارسال قصاب رایگان به محل شما تعیین شده است.

×
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)