نذری گوسفند قربانی به سازمان های خیریه از جمله کهریزک

بعضی از خیرین تمایل دارند گوسفند قربانی خریداری شده خود را نذر موسسات خیریه نمایند. همچنین بعد از تولد نوزاد، بسیاری از مردم که توانایی قربانی کردن گوسفند را دارند، تمایل دارند برای کودک تازه متولد شده گوسفند به موسسات خیریه عقیقه نمایند. عقیقه به معنی قربانی کردن گوسفند در روز هفتم تولد نوزاد است. وب سایت دام کالا سال ها است که در این زمینه با موسسه خیریه کهریزک به خصوص موسسه خیریه کهریزک شعبه همکاری مستمر داشته است و حاصل این همکاری و اعتماد متقابل، راحتی حال خیرین برای خرید گوسفند زنده و و برای موسسه خیریه کهریزک بوده است.


تقدیر موسسه خیریه کهریزک، شعبه کرج  از همکاری با دامکالا

 

لطف خیرین به دام کالا و اعتماد و لطف موسسه خیریه کهریزک به دامکالا باعث تسهیل و تسریع ارسال نذورات گوسفند زنده به موسسه خیریه کهریزک شده است و دامکالا شاکر است که این لطف و ایجاد یک کانال ارتباطی بین نذر کنندگان و موسسه خیریه کهریزک و خدمات جانبی مورد نیاز را ایجاد نموده است.

در صورتی که خریدار گوسفند زنده تمایل نذر یا عقیقه گوسفند به موسسات خیریه دارید فقط کافیست در زمان خرید در بخش آدرس، نام موسسه مورد نظر (مانند موسسه خیریه کهریزک) را وارد نمایید. همکاران ما در زمان تعیین شده توسط شما، گوسفند قربانی نذری را به موسسه فوق تحویل می دهند. همکاران ما بعد از تحویل گوسفند، رسید موسسه خیریه کهریزک را برای شما ارسال می کنند تا شما از دریافت گوسفند به این موسسات اطمینان کامل حاصل نمایید. همچنین با توجه به اینکه شماره موبایل شما در سامانه آسایشگاه کهریزک ثبت میشود، پیامک دریافت نذر شما از طرف کهریزک نیز مستقیما برای شما ارسال خواهد شد.


تصویر رسید تحویل گوسفند به آسایشگاه خیریه کهریزک

با اهدا گوسفند نذری خود به موسسات خیریه، کمک بسیار بزرگی برای سایر افرادی که توانایی مالی مناسبی ندارند را ایجاد کرده اید. دامکالا این حرکت شما را ارج می نهد حداکثر تلاش خود را می کند تا این امر خیر شما با بهترین کیفیت انجام پذیرد.

به غیر از کهریزک سایر موسسات خیریه از جمله موسسه محک نیز از جمله موسسات خیریه ای است که گوشت گوسفند را پذیرش میکند و دامکالا توانایی ارسال گوشت گوسفند به موسسه خیریه محک را نیز دارد.



تصویر رسید تحویل گوشت گوسفند به موسسه خیریه محک (حمایت از کودکان مبتلا به سرطان)

دامکالا در حال جمع آوری یک لیست از موسسات خیریه تحویل گیرنده گوسفند نذری است. سایر موسسات خیریه که تمایل دارند جهت یادآوری در این لیست قرار بگیرند لطفا تصویر مجوز فعالیت و آدرس خود را به ایمیل دامکالا ارسال نمایند.

×
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)